piątek, 30 sierpnia 2013

Francuskie ślimaczki orzechowo cynamonowe

Wieczorową porą naszła mnie ochota na coś słodkiego, zmęczona sadzeniem 150 sztuk sadzonek truskawek wyciągnęłam ciasto francuskie z lodówki i stworzyłam ślimaczki orzechowo cynamonowe. Bardzo proste, szybkie i smaczne. Polecam :)



Składniki:
opakowanie ciasta francuskiego
3 łyżki masła
3 łyżki orzechów laskowych mielonych
3 łyżeczki cukru trzcinowego
3 łyżeczki cynamonu

Przygotowanie:
Ciasto francuskie rozwijamy po czym smarujemy masłem, posypujemy cukrem, cynamonem oraz mielonymi orzechami, delikatnie dociskamy. Zawijamy dłuższym bokiem w rulon, następnie kroimu na paseczki, układamy na papierze do pieczenia i wkładamy do nagrzanego piekarnika do 200 stopni na 15 minut. Ciepłe smakują najlepiej.

Smacznego!

3 komentarze:

  1. świetne ! :) podziwiam, aż 150 sadzonek?! szok :), pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj 3 h sadziłam :D tyle miałam odnóżek, że nie mogły się zmarnować, a truskawki to jedne z ulubionych owoców także będzie ich sporo :)

      Usuń
  2. Brzmią smakowicie! :)
    Zazdroszczę ogródka z truskawkami! <3

    OdpowiedzUsuń