czwartek, 25 kwietnia 2013

Chrupiący Chleb ze słonecznikiem z maszyny do pieczenia chleba

Maszyna do pieczenia chleba to przyrząd bardzo uwielbiany przeze mnie, jest bardzo pomocny nie tylko w pieczeniu chleba, ale i wielu innych pracach, jak wyrabianie czy wyrastanie ciasta. Dzisiaj przedstawiam przepyszny chrupiący słonecznikowy chlebek.



Składniki:
400 ml wody
2 łyżki oliwy
łyżeczka cukru
2 łyżeczki soli
550 g mąki pszennej 
opakowanie suszonych drożdży
szklanka słonecznika łuskanego

Przygotowanie:
Składniki w kolejności woda, oliwa, cukier, sól, mąka pszenna, drożdże wrzucamy do formy. Ustawiamy program 1 (normalny) skórka średnia, waga 1000 g. Po sygnale wrzucamy połowę słonecznika, natomiast drugą połowę pod koniec pieczenia, aby słonecznik lepiej trzymał się góry można posmarować wierzch roztrzepanym jajkiem.


Smacznego!

1 komentarz:

  1. Ja nie mam takiej maszyny, ale również pieczę własny chleb po prostu w piekarniku. Zresztą bardzo fajne przepisy nie tylko na chleb znajduję za każdym razem na https://basiazsercem.pl/ i jestem przekonana, że wszystko to co mączne to ja po prostu lubię.

    OdpowiedzUsuń